lørdag 7. april 2012

Rådmann viser omsorg!


Langfredag kl 20:13 tikket følgende tekstmelding inn:
"Hei! Du må ikke glemme å trene kroppen litt før turen, Per. Fysisk styrke kan ikke undervurderes. God påske til dere begge!"
Før jeg åpnet den så jeg den var fra min kjære sjef - Hva er det som nå har skjedd??, var første innskytelse... så var det bare en påminning om at jeg de siste to dagene pga jobbing ombord hadde forsaket den faste harde treningen... takk og pris...  :-)
Rådet er velment og godt - etter å ha klatret opp og ned leidere og mastetrinn samt ligget krumbøyd i trange rom i utrolige stillinger i lang tid - kjenner jeg godt at jeg har en kropp som ikke har trent på akkurat dette...
OK - minimim 15 minutter rask gangtur daglig når vi kommer til havn, er herved klokket inn på kartet - på lange overfarter regner jeg med at det blir annen trim..
Lover månedlig rapportering...

Bare 24 dager igjen - kjenner så vidt en liten klump...

Ingen kommentarer: